and i don't feel anything anything

ligger och myser i min alldeles för stora rent-tshirt och lyssnar på monkey swallows the universe. det är en typisk söndag och trots att jag har världens sötaste pojkvän som varit huslig och bakat bullar idag, och trots att jag har en massa ally mcbeal att titta på, så kan jag inte riktigt tycka om söndagar. vad är det för konstigt fenomen egentligen?

jag hade planerat att inte göra nånting alls idag. men sen fick jag dåligt samvete och kände mig meningslös, så då läste jag ett kapitel i visual thinking for design istället. jag blev inte så jättemycket klokare, men en del saker klarnade faktiskt. det är bra. brabrabra. nu väntar jag bara på ett mail som aldrig kommer... håll tummarna!


Postat av: Ida

jag är nästan 100% säker på att jag kommer imorgon, känner mig mycket bättre nu :) om inte jonathan lyckas smitta ner mig under natten.

2009-04-06 @ 22:06:25
URL: http://Http://hittaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0