en dimmig himmelsdröm

jag behöver inte ens känna efter för att kunna konstatera att mina fötter är halvdöda idag. jag och jesper fick nämligen för oss att vi skulle promenera till erikslund och media markt. (jag har varit sugen på att köpa jesus christ superstar-skivan med ola salo jättelänge) såå sagt och gjort, jag snörade på mig träningsskorna och hade tänkt mig en riktigt ordentlig powerwalk. jag vet inte hur snabbt det gick i slutändan, för vi promenerade nog i sammanlagt 3 timmar. det resulterade i några fotblåsor men samvetet mår gott i alla fall!

nu på kvällen har vi ätit lasagne och fikat med ida&jonathan. det var trevligt. ida har köpt flygbiljetter, så sista veckan i juni ska hon komma och hälsa på mig i england! ska bli underbart kul! :)

imorgon ska jag inte skjuta upp någonting. det lovar jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0