hush now

hush now, i'm about to break the law
i'm tired and i'm human after all
i'm not ashamed, but i hate this game

hush now, 'cause you're about to say the words
though you know it's not like before
it's not the same anymore, though we won't regret a thing


köpte maia hirasawas nya album idag. kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker. måste nog lyssna igenom den några fler gånger innan jag kan säga nånting.

grupparbetet gick bra, vi var effektiva och sådär. sen har jag deppat lite innan jesper drog ut mig på en solskenspromenad. det gjorde lite underverk. nu mår jag mycket bättre. länge leve våren!
jag tror jag börjar få lite sockerabstinens, det var nog därför jag deppade sådant. och det är ju bra om jag kan försöka komma över den. för jag vet ju så väl att när man väl kommit förbi de värsta första dagarna så brukar det gå ganska bra att klara sig utan sen. köpte lite sån där mörk choklad, det är det enda i godisväg jag får äta nu. jag ska klara det, sådetså.

ska försöka få ändan ur vagnen och dra mig iväg och träna också.
men det får nog kanske bli imorgon. nu ska jag plugga. tjohej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0