och jag har nya fräknar och prickigt sommarskinn

jag har fått några nya fräknar under dagen. satt i solen och pluggade i ett par timmar, vilket resulterade i årets första solbränna. nåja. man ser det om man letar riktigt noga.... dessutom gav vädret ultimata förutsättningar för årets första grillning. det var gott och somrigt.

efter en nästan 2 timmar lång tågresa med solen i ögonen hela vägen, kom jag så fram till västerås igen. där väntade jesper med sushi. det luktade vedervärdigt men smakade desto bättre.

igår blev det ju en liten reunion med mina egna små kungsgårdsfjollor. hjälpans vad jag har saknat dem. det blev en fin kväll med karaoke och allmänt fjolleri. underbart.


(linas ögon ser för övrigt sjukt läskiga ut.
jag ska aldrig satsa på en karriär som fotograf)



(linnea är min rockstar. sådetså.)




tack för en fin kväll helt enkelt!


Postat av: Denise - aupair i England

Ja visst är det! :)

Har du varit i London många gånger?

2009-04-13 @ 01:16:26
URL: http://denisegk.blogg.se/
Postat av: anna

hade sjukt roligt på fjollträffen :)

när är det repris?

2009-04-13 @ 10:55:05
URL: http://pluttanna.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fjollträff ftw!

2009-04-13 @ 12:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0