regna regna regna mer och mer

det var ungefär som jag misstänkte. sommaren följde inte med mig till england. här är det skitväder, det har ösregnat hela dagen och huset är så kallt att jag går omkring och huttrar trots att jag har min supervarma iggy-tröja på mig. måste verkligen ta mig iväg och köpa tofflor och varma tröjor snart. i helgen kanske? innan dess lär jag ju inte ha tid.

det är ganska mycket att ta in. steffi (tyska au pairen) har visat det mesta i huset, och det blev verkligen korvstoppning. det var inte mycket som fastnade. men jag tror att det mesta kommer att reda ut sig med tiden.

nu kommer nog ungarna snart hem, och då misstänker jag att det är städtajm. sen matlagning. hej&hå!

Postat av: Ida

jag saknar dig med <3 kämpa på nu! love

2009-04-27 @ 22:01:39
URL: http://hittaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0