take a sad song and make it better

jag hade ju tänkt att jag skulle hinna med så mycket, men när skolan väl var slut så var jag ungefär lika slut själv. jag pluggade faktiskt lite, men sen sov jag alldeles för mycket och någon joggingtur var inte ens till att tänka på. jag får sköta mig desto bättre imorgon!

har även fått se en bild på hur mitt hem under de kommande två månaderna ser ut. underbart sött, typiskt engelskt gammalt tegelhus på landsbygden. jag är lite förälskad! nu längtar jag igen!

har tappat blogglusten litegrann, ni får ursäkta de torftiga inläggen. jag ska skärpa mig. nån gång.

the beatles - hey jude

Postat av: Denise - aupair i England

SV: Precis precis, det var skapat för att man ska hålla koll på sina favoritbloggar, då ska de minsann stanna som det med. Finns ingen vits med att lägga till bloggar som man inte ens läser.. Men ja, vissa faller ju lättare för sånt än andra :p haha

2009-04-17 @ 00:39:34
URL: http://denisegk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0