vårsol

mmm idag känns allting lite bättre. solen skiner och jag har hunnit med att dammsuga, tvätta, bädda sängar och städat tim&saras badrum. har också bockat av en liten joggingtur och ett varmt bad. ååh jag skulle vilja ha ett badkar hemma i min och jespers lägenhet... inte för att det skulle få plats, men ändå!

nu ska jag ta det lite lugnt en stund och lyssna på florence valentin och skansros. det är fina grejer. sen ska jag hänga tvätt, slänga in en ny maskin och byta lakan i mina sängar också. (japp, jag har två. jag brukar byta mellan dem, beroende på vilken utav dem som katterna ockuperar för tillfället)

jag känner mig lite isolerad från omvärlden härborta. hur mår ni därhemma?

Postat av: Linn

Du missar ju ingen superduper rolig kurs kan jag ju tala om! ;D

2009-04-29 @ 14:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0