way better now

jaså, ni fuskisar därhemma har sommarvärme idag på självaste valborgsmässoafton. själv sitter jag och stirrar på regnet som strilar nerför fönsterrutorna och önskar att jag också kunde få lite värme jag också. om ni kommer på ett sätt att skicka över solskenet till mig så tar jag tacksamt emot det!

valborgsmässoafton ja. det firas inte här. fast de har faktiskt nånting liknande på hösten. brasor, fyrverkerier och allmänt mys. men jag har ingen aning om varför. vad firar de? någon som vet?

ikväll ska jag i alla fall göra köttbullar dagen till ära. den spanska utbytesstudenten har åkt hem nu, så jag kan använda hur mycket nötkött och mejeriprodukter jag vill. rätt skönt med den friheten. :)

nu: tvätta golven!

Postat av: Elisa

Menar du guy fawkes day/bonfire night som är den 4 november?



Isf: Det har att göra med att Guy Fawkes och hans buddies tänkte spränga upp parlamentshuset och döda kungen någon gång på 1600 talet.



2009-04-30 @ 18:27:13
Postat av: Nina

Sänder en stor bunt solstrålar över andra sidan sjön, hoppas du fångar dem :-)

2009-04-30 @ 19:18:14
URL: http://bynina.blogg.se/
Postat av: Ida

jag önskar verkligen att du vore här ikväll, saknar dig massor. även om jag har massor av vin i blodet just nu. bamsekramar :)

2009-04-30 @ 21:56:37
URL: http://hittaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0