and you say you have to be there, cause you feel so ordinary

igår var jag på chokladprovning. det var chokladigt. och gott. men framför allt mysigt att umgås med kvinnorna i jespers familj. det blir liksom aldrig tillfälle till sånt. mys.

sen följde jag med jenny till norberg lite spontant för att överraska jesper. han blev glad. tror jag.

så helgen har tillbringats med min söt i ett nostalgiskt norberg som gav en känsla av att vara nykär. vega video hade slagit igen, vilket var ytterst sorgligt med tanke på att jag och jesper mer eller mindre bodde där i början när vi träffades. världsmetropolen norberg hade inte så mycket mer att erbjuda än videouthyrning på den tiden. nu är även det borta. tänka sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0