bitterfittan

dagen har verkligen gått i lathetens tecken. ytterligare en sömnlös natt sätter sina spår.. det kanske vore en idé att införskaffa lite öronproppar?

jag har i alla fall läst en hel del i maria svelands bitterfittan. fantastiskt underhållande bok. och den genererar sjukt många tankeställare kring jämställdhet, tvåsamhet, föräldraskap och livet i största allmänhet. jag måste tvinga jesper att läsa den sen. men det kommer han aldrig gå med på, omslaget är ju rosa! män...

jag kan ju åtminstone skatta mig lycklig som har hittat en riktig apelsinman. för säga vad man vill om jesper, men ingen kan väl förneka att han är en tvättäkta apelsinman? läs boken för vidare förklaring!


Postat av: pluttanna

oja. jag är ganska oförskämd ibland. Eller så kan vi se det så att du är oförskämd som inte kommer en vecka innan jag flyttar till jkpg igen ;)



Vi måste ha muffinsträff snart!!

2009-08-14 @ 13:42:55
URL: http://pluttanna.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: Hej och tack för dina fina ord! Jag tycker om din blogg också! Blir bloglovin direkt!=) KRAM!

2009-08-14 @ 16:48:28
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0