en tisdag i sandras liv

idag känner jag mig sådär löjligt peppad och inspirerad. det är en underbar känsla, för den infinner sig så sällan. jag ska utnyttja tillfället genom att gå till friskis på rocklunda för en gångs skull. enbart för att min favoritledare har pass där. (jag säger det till hälften för att reta karin. hon gillar inte min favoritledare. moahaha!)

dessutom behöver jag göra mig av med kinabuffén jag satte i mig förut. jag och jesper bestämde oss för att vi behövde trösta oss själva för hela grejen med ringo. och det var gott, så det var helt klart värt det. och nu ska det ju bort!

efter maten gick vi till apoteket för att köpa nödvändigheter inför resan. tabletter som verkar förebyggande mot turistdiarré, handsprit och allergitabletter. har även köpt ett par fula tofflor som jag ska ha vid poolen i turkiet. blommiga foppatofflor. det ni! men de var billiga. och blommiga, som sagt var. ibland måste man bjuda på sig själv ju.

oj, intresseklubben sprängs av överbelastning....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0