help! you know i need someone! help!

jag tycker nog ändå att norrköping kan ta och visa sig från sin bästa sida medan jag ändå är här. jag menar, vad är det för stil att bara erbjuda regn hela dagarna? nej, det håller inte. skärpning nu!

det blir nog ändå en power walk in till stan skulle jag tro. marknaden fortsätter ju idag också. inte för att jag egentligen tror att jag kommer hitta något jag vill ha, men det är alltid underhållande att gå och titta på allt bråte. dessutom blev gårdagen alldeles för stillasittande.

nejmen! är det solen jag skymtar?

Postat av: Jesper

Norrköping är visst en ytterst ohyfsad stad

2009-08-22 @ 12:26:52
URL: http://pipeymcgraw.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, ja det hade ju varit roligt. men jonathans föräldrar bjuder, så vi kunde ju inte tacka nej ;p

hoppas ni har det bra där nere. saknar er!

2009-08-22 @ 13:43:58
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0