here comes the sun

jag blir ju så glad när solen skiner. kan den inte alltid göra det?

det blev en liten åktur med ida och jonathan till björnö för en picknick. trodde vi! men engångsgrillen var av en annan uppfattning. efter att fläskfilén blivit oätlig så begav vi oss istället till max. där var personalen sölig och stripsen oätliga. vid det laget stod det klart att vi inte hade någon karma på vår sida, så jag bestämde mig för att gilla läget och följa med resten av folket till framnäsbadet för att titta på när de badade. sen åkte vi hem och tittade på OC istället. trots alla missöden så var det en fin dag. synd att tröttheten tog överhanden efter ett tag...

ett tydligt tecken på att jag egentligen borde sova, är när jag börjar svamla osammanhängande. såå. godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0