living is easy with eyes closed

långpromenad med jesper. solen i ögonen. glass med chokladsås. nyinförskaffad bikini. insikter om framtiden. vaxkupan. fina beatleskylskåpsmagneter (kärlek). skrivardrömmar. extrem trötthet. spaghetti-ben. norrköping, mitt norrköping.


(det finns enbart gamla bilder på den här datorn. jag saknar min minneskortläsare...)

jag tycker om norrköpingspromenader.

och jag tycker verkligen om våra släktträffar. gårdagen var grymt fin, mycket musik (mycket beatlesallsång) roliga människor och allmänt härlig stämning. det enda som var negativt var att det tog slut för fort.

nu blir det grillning och kanske lite film. ha det så fint i solen allihop!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0