love is all you need

hm. jag gillar inte att det är skitväder under augustifesten. särskilt inte idag när det är både marknad och liverpool som står på schemat. jag är så himla förväntansfull så det är löjligt. de var så bra sist jag såg dem, så jag hoppas att jag inte blir besviken nu.

men vad är väl lite regn? man blir blöt. so what? ja jäklar.
det finns viktigare saker här i världen. som kärlek, musik och.. ja. det innefattar väl det mesta, på ett eller annat sätt.
oooch jag kan inte blogga. svammelsvammel.


all you need is love, love, love is all you need.

Postat av: Jesper

Liverpool var grymt bra!

Jag ser lite bekymrad ut:P

2009-08-21 @ 23:39:10
URL: http://pipeymcgraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0