och alla drömmer om fåglar, även du, även jag.

nu har jag varit på rocklunda för första gången. (ja jag är sen, jag vet) det var ju stora och fräscha lokaler, men jag störde mig på golvet som bara gjorde att jag halkade runt med knäna medan jag försökte göra armhävningar. nej, rocklunda får inget vidare betyg av mig. men passet var roligt och svettigt. och det är ju bra.

därefter blev det promenad hem, ensam i regnet. kalla mig galen, men jag njöt verkligen för fulla muggar. kanske är det inte så hemskt att det blir höst ändå? jag längtar efter att gå runt och tända ljus innan jag gömmer mig i soffan under ett täcke och dricker te. jodå, hösten har väl sin charm också. fast neeej, det får gärna vara sommar ett tag till faktiskt.

jag tyckte aldrig om den här låten, men idag passar den alldeles ypperligt, av någon anledning.




'behöver lite kärlek från fel sort
och sympatier från fel håll

för inget är logiskt
och inget är magiskt
och det är så tragiskt
så jag springer tillbaks till dig'

Postat av: Jesper

typiskt dig att inte tycka om dom bästa låtarna:P

2009-08-19 @ 08:46:53
URL: http://pipeymcgraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0