oh my friend you haven't changed, you're looking rough and living strange

ikväll blir det antagligen träningspass med filmtema. kan bli kul!

någon borde faktiskt komma på den briljanta idén att uppfinna träningspass med indietema! jag skulle lätt gå varje gång. det är ju så mycket roligare att träna om musiken är bra. jag vet inte hur det är med er, men jag blir inte ett dugg peppad av justin timberlakes "sexy back" bara för att dra ett exempel. jag blir bara stressad och irriterad. tänk vad mycket trevligare det vore att röra sig till david & the citizens eller laakso eller the libertines eller nåt annat dansant som man faktiskt blir glad och peppad av!

jag tror jag borde bli friskis-ledare så att jag kan lära dem ett och annat! haha!

Postat av: Marina

hahaha. det låter som en toppenidé! (och du får berätta vilka låtar dom valde sedan ;)

2009-08-04 @ 19:46:24
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0