so fuck the shit and sign the list

jag är uttråkad och snor därför listor från marina. here we go!

Namn: sandra stendahl
Ålder:  21
Bor: västerås. och norrköping ibland.
Favoritcafé: alla mina favoritcaféer lägger ju ner.
Favorittidning: jag läser typ aldrig tidningar. sonic var bra en gång i tiden, men inte nu längre.
Favoritplagg i garderoben just nu: mina englandsklänningar är jättefina.

Byter gärna garderob med: juno
Vanligaste färgen på mina kläder: svart och rött tror jag
Mitt rum kan beskrivas som: litet och blir stökigt direkt när man städat det av någon anledning.
Mig själv med tre ord: vänstervriden, musiknörd, författarwannabe
Jag ville bli när jag var liten: oj. hade många framtidsdrömmar på den tiden. vaktmästare, arkitekt, arkeolog, författare, allkonstnär, veterinär, ljustekniker, psykolog... ja.
Nu vill jag bli: bästsäljande författare. eller förlagsredaktör typ.
Humör just nu: trött och tråkig

Är det nåt du absolut inte äter: nougat.
Hur många kuddar sover du med: allt från 1-5
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska, utan tvekan.
Sparare eller slösare: det beror på. slösare mest tror jag, även om jag försöker spara ibland.
Bästa film: juno, love actually
Hur många barn vill du ha när du blir stor: absolut inte fler än 2
Bio eller promenad: nattpromenad efter sena bioföreställningen är bästa jag vet.
Är du kittlig: hemlis!
Största svaghet: självkänslan, eller bristen därav kanske. 
Det här är jag bra på: skriva, ibland.
Chips, morötter eller godis? alltihop!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : stökigt ända tills jag får besök.
Kaffe, te eller inget? te, helt klart. rött eller grönt. eller vitt möjligtvis. inte svart.
Har du en besatthet? många! och de förändras hela tiden.
Tvångstankar? oändligt många.
Bästa band/artist: beatles. totalt överlägset, alla kategorier.
Bästa låt: det förändras ju också hela tiden. just nu är jag ganska besatt av the libertines - don't look back into the sun. och en massa annat som jag inte kommer på nu, bara för att jag försöker.


Postat av: Marina

det är rätt läskigt hur lika vi egentligen är. haha :D

2009-08-23 @ 15:44:37
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Anonym

The Good Old Days är bättre än Don't Look Back Into the Sun

2009-08-23 @ 18:04:33
Postat av: Marina

sv; nejdå du har inte missat något ^^

Det är bara lite framtidsplaner, eller kanske drömmar.

vi får se! :)

2009-08-23 @ 22:37:53
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Marina

Hallå! Du, vad kostar friskis och svettis hos dig? (:

2009-08-24 @ 12:57:50
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0