sushi för nybörjare

ursäkta marian keyes-referensen. men gårdagskvällen bestod bland annat av sushi, hemma hos ida&jonathan. det var underbart gott. jag börjar på allvar älska det. det kanske är som de säger - man måste prova det 3 gånger innan man inser hur gott det är! så jag antar att jag inte är nybörjare längre?

i alla fall. jag hade sjukt roligt igår. (även om det är skrämmande hur lättpåverkad jag är. 3 glas vin verkar vara det enda som krävs för att jag ska vingla på hemvägen. läskigt!)

idag har vi lämnat ringo hemma hos ann och sven. där blev vi bjudna på kalvbullar och fika. ringo fick gå i trädgården i en sele med koppel. han var så nöjd så. han fick klättra i päronträd och allt! nu dröjer det ända tills vi kommer hem från turkiet innan jag får träffa honom igen. och jag saknar honom redan. men trots det, så ska det bli underbart att få ett par nätters helt ostörd sömn. det behövs, kan jag lova!


nu ska nog jag och jesper titta på OC. han har köpt kakor till mig, den lilla luringen, så nu blir det riktigt lyxigt såhär på söndagskvällen. jag tänker inte ens få dåligt samvete för det! sådetså.

och idag älskar vi den här låten.



'how i wish you'd lied, or been untrue
that you hadn't said: its always you.
baby, how i wish you hadn't held me all those lonely, lonely nights
but you did. it makes me wonder why
makes me wonder why
i'm leaving you behind'

Postat av: Moa

Är nog bästa med Hello Saferide. En av dom åtminstonde.

2009-08-17 @ 02:12:05
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Jesper

Sushi är helt ärligt det godaste jag vet! vi måste äta sushi oftare

2009-08-17 @ 13:22:11
URL: http://pipeymcgraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0