take your coat on, let's go for a walk

jaja. en kvällspromenad på 2 timmar kan verkligen göra under för humöret. inte för att det har varit något större fel på mitt humör idag faktiskt, vilket är ganska otroligt med tanke på hur lite sömn jag fick inatt. men det är ändå något speciellt med kvällspromenader. man kan gå riktigt långt och snabbt utan att det blir för varmt och svettigt. och så kan man känna sig nöjd över att ha promenerat bort filmkvällsgodiset som låg och gnagde på mitt samvete. det är underbart.

nu börjar turkietresan närma sig med stormsteg. imorgon ska jag börja äta tabletterna för att (förhoppningsvis) slippa bli sjuk under resan (pepparpeppartaiträ) och det visar ju verkligen att det inte är långt kvar. jag längtar efter värmen...


Postat av: Jesper

Wohoo, det ska verkligen bli skitkul!

2009-08-25 @ 00:28:45
URL: http://pipeymcgraw.blogg.se/
Postat av: Marina

Hoppas att ni får det jättebra! :D

2009-08-25 @ 07:08:48
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0