when we walked the streets of norrköping

norrköping, mitt norrköping.

allt ser ut ungefär som vanligt. och jag är glad att vara hemma.
mitt the sims 3 hade anlänt, så jag har spenderat eftermiddagen/kvällen med att försöka förstå och få ordning på min korkade simmare. det gick dåligt, men OJ vilket beroendeframkallande spel. det bådar inte gott.

imorgon ska jag träffa min linnea. jag längtar.
och på fredag spelar liverpool kl. 20.00 i... eh.. nånstans på stan. det får ni ju inte missa om ni, som jag, älskar beatles. de gör riktigt bra beatlescovers och är helt klart värda en timme av era liv. sådetså.

men ikväll? ikväll ska jag och jesper ta en promenad i kvällsfina norrköping. det ska bli skönt efter en ovanligt stillasittande dag...


Postat av: Marina

sv; Jag tror då inte att jag skulle få det tråkigt med dig! :)



Åh, Liverpool! Jag skulle ha sett dom på 60-tals festivalen här i falköping men ingen kunde gå med mig. det var så himla typiskt.

2009-08-20 @ 09:25:09
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0