all i know is, there's something new this year

norrköping igen. ikväll ska jag skåla in det nya året tillsammans med mor, far och lilla mormor. jesper saknas, tyvärr. men förutom avsaknaden av finpojkvän så känns det riktigt bra. nyår är överskattat. god mat och fina människor är egentligen det enda som krävs för en fin kväll.

-

det här med nyårslöften tror jag inte på. att sätta upp onödigt höga mål för sig själv kan omöjligt vara en bra början på ett nytt år. jag har bara en sak att säga, en sak att komma ihåg under 2010: le och skratta mycket. möt varje motgång med ett leende. då är du oövervinnerlig.


Postat av: Elvira

Själv tycker jag också att nyår är överskattat. Det mesta som alla ska fira och göra en stor grej av har jag svårt för. God mat och gott sällskap räcker!

2009-12-31 @ 18:14:02
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0