bastards don't blush

heldag i skolan idag. egentligen var det bara eftermiddagslektion, men jag behövde jobba lite i indesign så jag åkte dit redan på morgonen. det känns bra att jag börjar komma någonvart med tidskriftslayouten. roligt är det också! kommer nog ändå inte att bli så mycket till jullov i år. har en boklayout att fixa till också.

jag kom inte till västerås förrän vid 18 och då insåg jag att jag hade glömt mina vantar någonstans. typiskt mig. men ganska fantastiskt ändå att jag lyckades behålla det senaste paret i två hela år. (jag brukar vanligtvis tappa bort minst ett par varje år.) så då fick jag helt enkelt lov att gå och köpa nya vantar. rosa blev det, jättesöta!

nu ska jag bädda ner mig under täcket och lyssna på pelle carlberg. det är fint, det.


Postat av: Elvira

Själv är jag väldigt förtjust i mina lila- och svartrandiga fingervantar. Väldigt söta. ^^, InDesign jobbade jag hur mycket som helst i under gymnasiet. Saktar faktiskt det programmet lite. Att syssla med layouter är något jag tycker är väldigt kul.

2009-12-17 @ 23:56:23
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0