from now on, our troubles will be miles away

nu när jag har köpt världens finaste klänning
är jag redo för en fin uppesittarkväll hemma hos storasyster.

kan ni förstå att det är julafton imorgon?
kan ni förstå att det ligger ett stort lager snö på marken och träden?
jag minns inte att det har varit en sån här vit jul på åratal.
härligt, inte sant?

det här är en av mina favoritjulsånger.
en full lista kommer nog imorgon.
god jul.


Postat av: Marina

sv; jag sparar undan lite åt dig såklart! :D



åh, jag dör av längtan tills imorgon! Jag har sett mitt "stora" paket från mamma och pappa, det som kostar lite mer än de andra. Och det är rätt stort, och tungt! haha. Och jag såg att de lagt ett kuvärt till min lillebror vid granen och det måste innehålla pengar. Vet du vad det betyder? :D



Att mitt paket var dyrare än min brors så de var tvugna att ge honom pengar för att det ska bli rättvist. DEt kan ju nästan inte bli bättre :D



(förlåt, men jag var tvungen att dela med mig av lyckan till någon) GOD JUL! :) PUSS!

2009-12-23 @ 21:20:44
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Elvira

Åkte förbi Linköping och Norrköping på vägen till Uppsala och det var så mysigt att se lager på lager på lager med snö. Den riktiga julkänslan har tyvärr inte infunnit sig än, men förhoppningsvis ändras det på självaste julafton.

2009-12-23 @ 21:29:32
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0