ljus, stanna kvar

det här är en bra dag. en mycketmycket bra dag.

det är jespers födelsedag också. det firades med tända ljus, mandariner och pepparkakor på sängen kl. 06 imorse. jag tror bestämt att han blev glad över tegelstenssamlingen han fick (det var ingen tegelstenssamling i bokstavlig mening, men det förstår ni ju säkert. böcker, mina vänner!) och ytterligare glad blev han väl av att få ligga kvar i sängen hela dagen medan jag gick till skolan och pysslade med tidningslayout i indesign. den lilla fuskisen.

jag var extremt trött och fortfarande sjuk imorse. men jag lämnade sängen bakom mig trots allt, pallrade mig iväg i snöslasket och fick till slut en ganska fin dag. på hemvägen sken solen på mig och jag kom på mig själv med att nynna på here comes the sun när jag kanske egentligen borde nynna på jullåtar.

men äsch. i min värld får jag göra som jag vill. eller hur?




Postat av: Moa

låter bättre med here comes the sun än någon annan låt tycker jag!

2009-12-02 @ 06:59:15
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0