panic on the streets of london, panic on the streets of birmingham. i wonder to myself: will life ever be sane again?

läskig morgon som slutade med att jag, toksvettig och kritvit i ansiktet, fick gå av tåget i kolbäck av alla ställen och invänta ett tåg hem till västerås igen. ibland önskar jag verkligen att jag bara kunde vara normal. panikattacker är inte ett dugg välkomna, okej? bra. lämna mig ifred från fanskapet, tack.

nåja. nu mår jag fint och kvällen ska bestå av core och köttbullar.
och så ska jag hoppas på att morgondagen blir lättare att uthärda.

Postat av: Elvira

Usch! Vet precis hur det känns. Det värsta är när de kommer om man är på just ett tåg/en buss, i skolan eller någon annan stans med mycket folk.

2009-12-07 @ 17:50:17
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0