why do i smile at people i'd much rather kick in the eye?

ikväll är det the smiths och jag. och det är ju inte så illa.

vintern har kommit ordentligt nu. alla löpsedlar skyltar med "snökaos" och trottoarerna förblir oskottade (som varje år ungefär, man kan ju tycka att svenskarna borde lära sig att det kommer snö på vintern och planera samhället därefter) men eftersom snön kommer i december så är jag inte ett dugg bitter, faktiskt. ligger den kvar i mars blir det värre dock...

annars längtar jag mest till fredag nu. ge mig norrköping! nununu!


Postat av: Elvira

En vinter här i Småland stannade snön kvar till efter påsk, så jag hoppas precis som du att den inte stannar kvar så pass länge.

2009-12-15 @ 22:19:08
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0