you can't stand me now

ingen kan väl vid det här laget ha missat att pete doherty förärar den svenska festivalsommaren med ett litet besök på peace&love i borlänge i juni. det gör lite ont i hjärtat måste jag säga.

inget ont om pete. men måste han nödvändigtvis springa omkring i borlänge när jag samtidigt kommer att befinna mig i hans hemtrakter i england? det är ju för ironiskt. okej, jag vet att pete inte är från cheltenham, men jag har ju tänkt ströva omkring i london minst vid ett tillfälle under min englandsvistelse. kunde han inte ha valt att åka till lilla sverige en vecka senare eller så?

jag vill se pete!



Postat av: Ida

Global Living, de hade gjort ett sånt där test i vlt och de hade blivit utsedda :) så vi tänkte prova de imorgon, då jag inte är i Västerås på tisdag :)

2009-02-22 @ 23:38:40
URL: http://hittaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0