don't break the red tape

som om det inte vore nog med jävligheter på en dag, så har jag även åkt på ett litet ryggskott såhär på onsdagskvällen. jävla murphy... om jag somnar illa kvickt så kanske allt försvinner tills imorgon? jajustdet. som att någonting någonsin är så enkelt!


men nog med klag nu. jag är ju förskräcklig! imorgon ska jag faktiskt vara glad, ryggont till trots. det blir go-kart om vädret tillåter, plus tacos med jespers familj. blir nog mysigt. (fast jag tror mig ha ett giltigt skäl att hoppa över go-karten.. lucky me!)


Postat av: Junitjej

Vad jobbigt att du har fått ryggskott!

2009-07-23 @ 14:55:30
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Marina

stackare! Hoppas du blir bättre snart!

& klagan är bra, jag gör det hela tiden! ;)



Jag var tvungen att gå och lägga mig 23:00 igår för att ingen underhåll mig ): Hoppas du mår fint snart.

Kraam!

2009-07-23 @ 18:11:57
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0