en helt vanlig ovanlig dag

idag har sandra
- hälsat på storasyster i hennes nya fina lägenhet
- åkt till lindö och suttit i solen
- läst i my sister's keeper av jodi picoult
- ätit årets första mjukglass i folkparken (visst är jag sen..?)
- köpt godis

och jag vill aldrig att sommaren ska ta slut.

men imorgon kväll kommer jesper hit ett par dagar. det blir mysigt värre!
då blir det falkenberg och ullared. sen åker han till norberg och jobbar igen.
vilken stil!


love in an elevator, ett år sedan. tiden går fort. usch så mitt hår såg ut!

Postat av: Marina

Ja, det är verkligen helt galet. Jag är så lycklig :D



Och det är verkligen en snygg t-shirt han har där :D

2009-07-05 @ 18:52:32
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: anna

Hej! klart jag vill ses :) Men jag jobbar till typ fyra varje dag :P Lust att komma in till finspangen?

2009-07-06 @ 07:22:59
URL: http://pluttanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0