go west, life is peaceful there

jaha, nu är jag hemma i norrköping igen.
falkenberg var fint. som alltid!

sammanfattning:
- trång och mysig (?) bilresa
- klantjesper glömde plånboken hemma
- (= vi fick snylta på mor&far hela resan)
- fin storasyster
- kinabuffé
- liten promenad i soligt falkenberg
- tommy körberg på en scen
- stor läskig hund som vaktade stugan vi hyrde
- världens bästa karlsson på taket
- krångelpizzeria
- ullared!

och jag har köpt en till beatleströja (fast omvända färger) och nya mjukisbyxor och en hel massa tråkiga med nödvändiga saker. dessutom blev jag överlycklig när jag hittade jonas gardells de halvt dolda på dvd! det är ju bland det bästa som har gjorts!

imorgon åker jesper tillbaka till norberg och jobbar igen. fy vad tråkigt! jag får separationsångest, vi har varit ifrån varandra tillräckligt mycket nu tycker jag!

varsågoda, här får ni dagens låt:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0