happy people never fantasize

det var bio-dags igår. jag och jesper var och såg harry potter och halvblodsprinsen. den var bra. snygga effekter, en fantastisk snape och en daniel radcliffe som äntligen lärt sig skådespela, åtminstone hjälpligt. jag gillar't!

imorse åkte jesper till jobbet igen. jag är så fruktansvärt trött på att aldrig se röken av honom längre. det känns som att vi knappt har sett varandra sedan jag åkte till england, och det är ändå 3 månader sedan. efter att jag kom hem har han jobbat hela tiden, kommit hem någon dag lite sporadiskt sådär, och sedan åkt tillbaka igen. det är tråkigt.

så den här dagen har jag varit på mitt allra värsta störhumör och bara legat i sängen och stirrat i taket hela dagen. tills karin släpade iväg mig till friskis&svettis för ett medelpass. det var det första på nästan 4 månader. det var grymt skönt och nu känner jag mig på topp! tänk vad lite träning kan göra...


Postat av: Marina

åhja! vi gillar't!

& det var bra gjort att komma iväg och träna ;)

om jag bara hade varit hälften så duktig.

2009-07-21 @ 23:02:26
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Nina :-)

Hej Sandra, jag och Meng gick också och kollade på harry potter i helgen. Då var det minsann fullsatt inte en endaste ledig liten plats i salen! :-) hoppas du har det bra. Självklart måste vi ses i sommar! När har du tid? :-) Stor kram

2009-07-23 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0