lägesrapport

nu har det gått några dagar sedan sist, och nog har det hänt en del. utrustad med en ny frisyr åkte jag och lilla mor till gotland i ett par dagar för att bo i en cell på visby fängelse. det var tre riktigt fina dagar. visby är en underbar stad och jag känner verkligen att jag är där alldeles för sällan. bilder kommer kanske på måndag när jag äntligen återförenas med min underbara dator med minneskortsläsare. den är kvar i västerås nämligen.

frisyren ja. jag har tillbringat 5 dagar med att försöka klura ut om jag älskar den eller hatar den. there's a fine fine line nämligen. men nu har jag kommit fram till hur jag lättast fixar till kalufsen, så med en skvätt färg i så kommer jag nog älska den. bilder kanske kommer på det också.

ikväll är det lite fest för lille far som fyller 60 på måndag. det är enbart familj och släkt med respektive, så det blir nog trevligt. aningen hysteriskt kanske. men så ska det ju vara. familjen stendahl i ett nötskal... :)


Postat av: Marina

Jag längtar tills jag får se uppdateringen av frisyren ;D Lägger du inte upp en bild här kräver jag en mms-bild, bara så du vet.

& hittade du något bra/fint till din far? :)

du måste logga in på msn snart, jag saknar att prata med dig. (fjortishjärta inkommande!) <3

2009-07-31 @ 22:10:22
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0