this is lalalala love

tillbaka i västerås nu! det var faktiskt lite vemodigt att åka ifrån norrköping, trots att jag varit där i hela 10 dagar. jag brukar ju alltid få nog efter så lång tid, men uppenbarligen inte den här gången. men det var ju skönt att komma hem till lägenheten också, såklart.

det blev en liten åktur till en sjö idag. jag, jesper, ida och jonathan. vi grillade och solade. de andra badade. jag lånade jonathans gitarr under tiden. det var typiskt mysigt. önskar att jag kunde bli fri från min förkylning bara. hade också velat ta mig ett dopp egentligen!

imorgon åker jesper till norberg där han ska stanna tills på söndag. jag kommer kanske avlida av tristess och ensamhet. eller så överlever jag. vi får se helt enkelt!




den här låten lyssnar jag på just nu. det är fina grejer!

Postat av: Marina

Well, du har ju alltid mig som kan underhålla dig! 8D

eller kanske inte riktigt eftersom jag knappt kan underhålla mig själv.. men ändå! ;]

2009-07-15 @ 20:11:26
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0