time for heroes

imorse lyckades jesper äntligen med sitt stora uppdrag här i livet: han fick mig att inse att the libertines är riktigt bra trots allt. det var egentligen ganska enkelt. han hade kunnat göra det långt tidigare, om han bara kommit på den enkla lösningen att spela upp don't look back into the sun för mig. det går ju inte att bli annat än förälskad! lyssna på gitarrerna! jag dööör! fantastiskt.




(det roliga är att jespers favorit utan tvekan är pete doherty, medan jag tycker att carl barât är såå mycket trevligare att lyssna på. och jag gör det inte ens för att jävlas!)



annars har dagen tillbringats tillsammans med jespers familj. de åkte go-kart och det såg ju jätteroligt ut. men jag var tvungen att hoppa över, för ryggens skull. tråkiiiigt! men sen blev det jättegod tacos, så då blev jag glad igen.

på lördag blir det kanske norrköping igen. har inte bestämt mig helt och hållet, men jag tror det. ring så hittar vi på något! :)

nu: läsa lite kanske? är inne på tredje knarkarboken nu, (bortom ljus och mörker) och jag stör fortfarande ihjäl mig. hon skriver verkligen som en kratta, och fullkomligt dum i huvudet verkar hon också vara. varför utsätter jag mig för detta? det kan man verkligen fråga sig. jag tror jag lägger ner efter den här boken.

Postat av: Marina

Libertines är toppen!

& du borde inte läsa sådant strunt!

speciellt inte när jag är så uttråkad ;)

2009-07-23 @ 22:57:50
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv: Fast jag tycker den här är bättre än Juno. jag gillade inte alls Juno så ;)

2009-07-24 @ 19:02:23
URL: http://intelikabra.blogg.se/
Postat av: Moa

Svar: Oj tack, din med må jag säga :D

(och jag har nog också småfavoritiserat carl!)



Libertines är så himla. fina.



Och BD-filmen var fantastisk, kolla upp när den kommer till din stad och se den tycker jag :Dhoho

2009-08-03 @ 21:36:34
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0