why trouble her lonely soul?

vaknade med en ond hals, en rinnande näsa och jordens spränghuvudvärk. och på den vägen är det. inte nog med att det är söndag, veckans jävligaste dag i största allmänhet. nej, jag var tvungen att åka på en dunderförkylning också. tack. TACK! tack.

då kan det faktiskt vara tillåtet att följa med lille far till netto och köpa en godispåse. den sista innan det nya hårda livet börjar. jag ska ju faktiskt börja träna så fort jag blir frisk igen! jag längtar faktiskt. känner mig riktigt peppad för en gångs skull. det ska bli riktigt kul.

nu ska jag bädda ner mig under täcket med godis och en bok: utan en tanke av lotta thell. har bara läst ett kapitel än så länge, men är inte överförtjust. tycker inte att hon skriver bra alls! men det kanske blir bättre. vi får se.

vad gör ni såhär på söndagskvällen?


Postat av: Sofie

Hoppas du läser hela sviten på fem böcker. Jag är inne på den fjärde och nja, hon kanske inte skriver så bra men det är en rätt intressant historia bakom. Ibland får man se till innehållet och inte bara formen. ;)

2009-07-13 @ 00:49:38
URL: http://blogg.collini.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0