you can't stand me now

det är fredagkväll. trots att jag har nåt slags sommarlov och inte behöver bry mig så mycket om veckodagarna egentligen, så kan jag inte låta bli att bli glad när det är fredag. det kanske bara ligger i människans natur att tycka om fredagar?

imorgon åker jesper till norberg och jag åker till norrköping, så då ses vi inte på ytterligare en vecka. suck. men det ska i alla fall bli god mat (lax!) och lite rosévin och allmänt mys. det förtjänar vi!



ännu en grym libertines-låt. varsågoda!

Postat av: Marina

yeeay! Jag gillar att du börjat lyssna på Libertines! :D

Jag är nästan alltid glad på fredagar, jag tror nog att det ligger lite i naturen iaf ;)

2009-07-24 @ 20:17:29
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0