you're so nice and you're so smart

jag hade ganska låga förväntningar på den här dagen. men jag har ändå fått lite saker gjorda. har städat litegrann i lägenheten, och även om jag är långt ifrån klar så känns det ändå betydligt trevligare att vistas här nu. dessutom tog jag en liten promenad ner på stan. där blev jag dock enbart stressad. jag klarar inte av att gå på stan ensam har jag märkt. jag blir fruktansvärt stressad och tycker att det känns som att alla människor stirrar på mig. agorafobi?

jag hann dock köpa en detox-kur på hälsoaffären innan jag fick panik och gick hem igen. det resulterade främst i att jag har suttit med en extrem beslutsångest om huruvida jag ska börja med den direkt eller om jag ska vänta tills efter gotlandsresan? på grund av biverkningarna alltså. vilka i-landsproblem man kan ha.

idag fyller min fina storasyster 33 år. dagens låt tillägnas därför henne, såklart!
(tyckte att en buddy holly-låt som inte är med i musikalen kanske kunde passa?)




man blir ju så glad!

Postat av: Marina

Jag får också panik när jag går ensam på stan. Jag klarar det verkligen inte, det känns som alla stirrar på just mig heela tiden! Det är hemskt!



Grattis till din syster också! :D

(och självklart kommer jag lägga till dig) ^^

2009-07-16 @ 13:40:56
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: sofiee

haha nej den gillar jag inte!

2009-07-16 @ 17:45:20
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0