he's got the devil in his heart

det känns som att jag inte har gjort något annat än att tvätta sängkläder idag. har till och med tvättat överkasten, allt för att få bort katthår och eventuella lopp-rester från när katterna sprang här hela tiden.

kan ni då tänka er hur arg jag blev när jag kom upp på rummet efter middagen och såg att tazzy låg bekvämt tillrättalagd på ett av överkasten? dessutom hade han legat på ett av lakanen också. katthåren avslöjade honom minsann! han har inte varit inne i mitt rum på över en månad, men just idag skulle han självklart komma och sabotera. jag slår vad om att det där kattskrället går in för att reta gallfeber på mig. han gör alltid såhär!


man kan riktigt se hur ond han är...

såå jag antar att det blir att tvätta imorgon också.. dumma katt!
nej, tacka vet jag min lilla söt-missy! hon är snäll hon. :)


söt-missy

Postat av: Anna i klassen

Haha, vad rolig du är. "Man kan riktigt se hur elak han är..." Jag satt och skrattade i min ensamhet här. Haha!

2009-06-18 @ 21:52:07
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0