i'm jealous of your cigarette and the pleasure that you get from it

min nyfunna musiksjälsfrände marina lade upp ett alldeles underbart beatles-collage på sin blogg. och då kände jag ju direkt att jag måste lägga upp samma klipp på min egen blogg, som den härmapa jag är.




ibland känner jag verkligen att jag är född i helt fel tid.

Postat av: Marina

sv: Visst är det så himla fint? jag har sett det x antal gånger och får inte nog. Roligast är ju när han sjunger happen och Paul kollar in i kameran. haha (:



Åhja, jag känner mig grymt hedrad! ;)



Ja precis, jag blir ju nästan bara mer och mer nervös för varje gång & alla andra har gjort jättebra redovisningar så det blir inte mycket bättre. haha.

men det går nog hoppas jag.



(:

2009-06-04 @ 07:15:44
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0