it's a free ride when you've already paid

efter ännu en sinnessjuk natt då jag inte kunnat sova på grund av loppbetten, så tjatade jag lite mer på sara i alla fall. så nu ska vi behandla heltäckningsmattorna i mitt rum till att börja med, och hjälper det inte så får vi kanske  fortsätta med resten av huset. jag tycker väl att de borde börja med att behandla katterna, men.. jag är trött på att vara besvärlig. det är ju ändå bara 23 dagar kvar tills jag åker härifrån. så jag håller tyst, och är nöjd med att mitt rum blir loppfritt åtminstone.

idag är det meningen att det ska vara något open garden-tjohejs här i området. det innebär att folk som bor här öppnar sina trädgårdar för allmänheten. typiskt engelskt, eller hur? problemet är att idag öser regnet ner, så jag tror inte att det kommer att komma så mycket folk. vad tråkigt för dem, det har inte regnat på en vecka (sensationellt) och så börjar det idag, av alla dagar. isn't it ironic? don't you think?


liten del av trädgården när det var betydligt finare väder...

Postat av: Marina

alltså, england är så udda och jag älskar det! :)

open garden, det skulle jag gått på, haha.

2009-06-06 @ 14:08:51
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Marina

alltså, england är så udda och jag älskar det! :)

open garden, det skulle jag gått på, haha.

2009-06-06 @ 14:08:56
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0