a midsummer night's dream

har gjort det till lite av en fredagsritual att promenera in till tewkesbury och köpa en bulle. det är skönt. jag blir härligt slut i hela kroppen när jag kommer hem. då finns det inget skönare än att lägga sig i ett varmt bad och bara njuta av att det är fredag och att jag kan äta en bulle med gott samvete. man lär sig att uppskatta de små sakerna... haha!

det är midsommar idag och jag missar det. känns lite tråkigt. men jag har hört att det regnar för fullt därhemma (som vanligt..), så jag kanske har det bättre här när jag tänker efter.

ikväll: pasta bolognese. igen. jag börjar bli lite som verena, lagar pasta bolognese så fort jag får chansen.. men det är ju så gott och så enkelt att göra! fantastiskt.

Postat av: Marina

Allt är fin-fint med mig. Hur är det själv?

(:

2009-06-19 @ 14:59:15
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag ÄLSKAR pasta bolognese. jag skul1le kunna leva hela livet ut med bara den maträtten :D

2009-06-21 @ 10:02:02
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0