do they collide? i ask and you smile

kan ni förstå att jag bara har en vecka kvar i england? jag kan nog inte riktigt greppa det. jag kom nyss hit för tusan! jag får lite ångest, tänker att jag inte har tagit tillvara på tiden här ordentligt. har inte fotat tillräckligt, har inte träffat tillräckligt många nya människor, har inte sett tillräckligt många platser, har inte besökt starbucks tillräckligt många gånger.. jag skulle kunna rabbla i evigheter.

men blir man någonsin färdig med det här landet? jag tror inte att det spelar någon roll hur många platser jag upplever, jag kommer ändå alltid önska att jag hade sett några fler när det är dags att åka hem.

på torsdag kommer ju ida! då jäklar ska det tas tillvara på england! nåt ska vi väl kunna hitta på...

jag är otålig.

dagens låt:
death cab for cutie - passenger seat



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0