whistle for the choir

tim skulle skjutsa in owen till tewkesbury för hans sista prov för terminen. så jag följde med. strövade runt ett tag och hamnade i världens mysigaste bokhandel. det kändes som att kliva in i ett helt annat århundrade, jag ville aldrig gå därifrån. till slut blev jag ju tvungen dock, och jag gick därifrån med en brun papperspåse under armen. utan handtag. varför finns det inte såna bokhandlar i sverige? underbart verkligen. köpte lite motvilligt sista twilight-boken (och jag kan svära på att bokhandelsinnehavaren hånade mig när jag skulle betala) och så köpte jag en liten present till jesper. det börjar närma sig nu, jag kan inte fatta att jag kommer få krama honom igen om 15 dagar! jag längtar!

ikväll ska jag göra korv&potatismos i alla fall. varför krångla till det? livet är ju helt okej.


och just idag gillar vi den här låten:





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0