and the choir in my chest is like oohoooh

hello saferide var fantastisk igår. söt och bra och allmänt fin. tyvärr hade jag inte kameran med mig, så det blev inga bilder. det får bli en låt istället! och det är ju verkligen inte fy skam heller.

halva indiesverige var ju på scenen kändes det som, förutom annika norlin så var även andreas mattsson (popsicle) och andrea kellerman (firefox ak) där och var bra. så i hennes ära får det väl bli duetten ni får höra. long lost penpal. njut!



Postat av: Catharina

Jag har "lånat" en kompis gitarr och håller på och lär mig spela Anna... Jag kan inte spela gitarr, men det går bättre och bättre! Jag tackar Annika Norlin för att hon använder så enkla ackord!

2009-03-14 @ 17:55:58
URL: http://ancawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0