i feel that i'm back on thin ice when i look into their eyes

när jag var au pair i england hösten 2007, så fick jag en skiva av jesper. sambassadeur - migration. den lyssnade jag på varje dag när jag stod i köket och lagade mat åt tilly, tjejen jag tog hand om.
jag förknippar verkligen den skivan med england, saknad och blandade känslor. den här låten är fantastisk på många sätt och vis, och den kom att betyda väldigt mycket för mig. hoppas ni gillar den också.
enjoy!


Postat av: Micke

Hejsan!

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg!

Kan ju passa på att berätta att mitt band har släppt en ny ep för gratis nedladdning på www.shallowsense.com om det kan va nåt att kolla upp.

Had det så bra!

2009-03-03 @ 17:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0