i saw forever in my never

ibland inser man att man kanske har världens finaste vänner. då blir man glad.

först var jag hemma hos världens finaste ida & jonathan. vi åt tacos och hade allmänt mysigt. åh, jag tycker verkligen om de där två.



sen ringde linnea och var allmänt söt. så när jag kom hem ringde jag upp henne och vi hade en jättefin pratstund och jag saknar henne massormassor! så himla tråkigt att hon inte kunde komma hit i helgen.



linnea har för övrigt en tendens att skicka ganska dålig musik till mig. men idag skickade hon en riktigt fin låt, som jag faktiskt blev lite överraskad över att jag gillade. blue october - my never. vad händer med min musiksmak?

Postat av: Linnea

Du är helt lovely, och jag kommer aldrig sluta älska dig! <3

2009-03-27 @ 23:27:56
Postat av: Ida

söta lilla Sandra, jag tycker om dig med! kommer du över på kladdkaka senare?

2009-03-28 @ 14:35:32
URL: http://hittaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0