we will walk in fields of gold

sitter nu med en egenhändigt ihopsnickrad spellista i högtalarna och väntar på att jesper ska komma hem från affären så att vi kan fixa iordning lite kvällsmat. potatis och fiskbullar blir det, tisdagkvällen till ära. kalla mig galen, men jag tycker faktiskt att det kan vara riktigt gott. dessutom har jag inte ätit någon lunch idag, så jag är nästintill utsvulten!

har också insett att jag måste gå upp hutlöst tidigt imorgon om jag ska undvika att komma försent till skolan. på grund av en tågurspårning så trafikeras nämligen sträckan västerås-eskilstuna med buss. en hel timme tidigare måste jag åka. lucky me! 






Postat av: Ida

vet du om en sak? mina är också röda ;p, jag ändrade färg på dem! såg att du hade dem på tåget!



vi kommer nog upp imorgon, ska försöka gå och lägga mig tidigt :) kram och godnatt!

2009-03-24 @ 21:58:22
URL: http://hittaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0