allt jag gillar upphör (akta dig) (jag gillar dig)

idag har jag varit lite hurtig. har powerwalkat in till tewkesbury i värmen. det är ungefär en timmes promenad dit. väl där köpte jag ett mors dags-kort som jag skickade till mamma lite för sent. köpte även jordgubbar, äpplen och lite after eight som jag ska äta ikväll. ska nämligen ha lite sagan om ringen-myskväll för mig själv. känns som att jag behöver det. den här veckan har varit påfrestande på alla möjliga vis.

sen promenerade jag samma väg hem igen. jag var sjukt svettig när jag kom hem, så det gjorde inte så mycket att varmvattnet var slut idag. det var ju perfekt tajmat!

har gjort upp en väldigt fin planering över hur juni ska se ut, både ur mat- och träningssynpunkt. jag tror det kommer gå fint det här. jag känner mig verkligen peppad nu! tänker inte komma hem och se ut såhär, det går bara inte...



hejdå putmagen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0