cheltenham

idag blev det en liten utflykt till cheltenham. det var trevligt. en stad i ungefär liknande storlek som norrköping/västerås, fast aningen mindre kanske.. mysig var den i alla fall. glömde kameran dock! typiskt mig..

men det blev inte så mycket shopping som jag hade trott (vilket i och för sig är positivt ur ekonomisk synpunkt). jag köpte lite handkräm, the lord of the rings-boxen (äntligen!) och - lördagen till ära - lite chips och maryland cookies. jag har hållt mig undan allt sånt sedan jag kom hit, och det går faktiskt riktigt bra, men lite får man väl unna sig nån gång ibland? ja det tycker jag. läsk är fortfarande strängt förbjudet dock. (och konstigt nog så saknar jag det inte ett dugg!)

nu ska jag bara ta det lugnt ett tag. och njuta av det faktum att det inte är jag som lagar middagen ikväll.

Postat av: sofiee

åh vad gott med chirre!!!

2009-05-09 @ 21:43:16
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0